,

IBU SAMBAL (BOTOL) – 200g



RM14.90

  Ask a Question
APA ITU IBU SAMBAL TUMIS SERBAGUNA?. 

Bila adanya ibu sambal tumis ni kan. Kita rasa macam tak percaya yang kita ni boleh masak pelbagai juadah taauuuu.

Yg paling WIN Ibu Sambal ni Bole di makan terus..
Nak buat sambal Nasi Lemak ke
Just Masak Nasi Lemak dan akaesori 


Kalau nak buat sbg perencah masakan pun bole..
Hanya letak Bahan mentah
Bila dah panaskan sambal tu, letakla udang ker, sotong ker, ikan ker. Pastu adjust secukup rasa kot nak bagi maniskan sikit ker, nak masinkan sikit ker. Ikut selera korang yaaa

Bila dah siap sambal tumis ni boleh laaaa eksyen kat suami, 

“abang nak makan sambal tumis apa harini? Sambal udang? sambal sotong? sambal bilis? sambal ikan? sambal tempeh? sambal teloq? sambal ayam? Nasi goreng? bihun goreng? megi goreng? koetiaw goreng? Haish berderet menu nak sebut aihhh”

Habaq maii jaaaa abang uiii. 

Kalau tetamu datang tengah malam pun no hal laaa. Masak nasik. Pecah telor tauk masuk dalam sambal ni. Gaul kicap makan nasik pepanas. Keliaaa baq hangg. 

Dengan adanya Ibu Sambal ni,
Everyone Can Cook!

Jom kita simpan stok IBU SAMBAL TUMIS SEBAGUNA sebagai penyelamat keadaan

General Inquiries

There are no inquiries yet.